خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 12:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بدری عنوان کرد

اتمام پروژه ملی راه آهن میانه _ اردبیل؛ اصلی ترین مطالبه مردم استان اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: اصلی ترین مطالبه مردم استان اردبیل تلاش برای اتمام هرچه سریعتر پروژه ملی راه آهن میانه _ اردبیل است.

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به پیگیری پروژه ملی راه آهن میانه _ اردبیل گفت: در این خصوص بهمراه معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار اردبیل و جمعی از نمایندگان از روند پیشرفت این پروژه ملی بازدید صورت گرفت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم ادامه داد: اصلی ترین مطالبه مردم استان اردبیل تلاش برای اتمام هرچه سریعتر این پروژه ملی است و تا تحقق این مطالبه، پیگیری‌های جدی و مستمر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار جدید برای این پروژه اختصاص یافته و طبق گفته مسؤولان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل، پروژه راه‌آهن اردبیل تا کنون ۱۳۵ کیلومتر ریل‌گذاری شده که ۱۱۰ کیلومتر از سمت اردبیل و ۲۵ کیلومتر از سمت میانه بوده است.

بدری اضافه کرد: البته زیرسازی حدود ۱۰ کیلومتر دیگر هم پایان یافته آماده ریل‌گذاری است و طبق همین گفته‌ها، کار باقی مانده در زیرسازی نیز در مجموع ۲۵ کیلومتر است.

وی یاد آور شد: درخواست ما براین است که وزارت راه و شهرسازی برای اتمام عملیات اجرایی این پروژه تا زمان سفر هیئت دولت به استان تمام تلاش خود را بکار گیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377883
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار